Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

ΤΑΤΙΑΝΑ ΑΝΤΡΕΙΚΟ

Ονομάζομαι Τατιάνα Αντρέικο
Μένω Κασταμονής 22 και έχω επιχείρηση Ελ.Βενιζέλου 2-4 Ν.Ηράκλειο  211.407429  andreico4@yahoo.gr  6934.719123 www.ateliertatiana.gr
Γεννήθηκα το 1977 στην Μολδαβία ,από το 2006 ειμαι παντρεμένη και διαμένω στην Ελλάδα. Διατηρώ κατάστημα atelier στο Ν.Ηράκλειο Αττικής. Η μητρική μου γλώσσα είναι η Ρουμανική.Μιλώ άπταιστα την Ελληνική και την Ρωσική γλώσσα.
Σπούδασα στο Τεχνικό Πολυτεχνείο της Μολδαβίας και έλαβα τον τίτλο του ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ στον κλάδο της ελαφριάς βιομηχανίας. Αναλυτικότερα απέκτησα γνώσεις σε ολες τις διαδικασίες σχεδιασμού -παραγωγής – υλοποίησης ετοιμου ενδύματος.
Εχω παρακολουθήσει έναν κύκλο σεμιναρίων ( 1 ) έτος σε σχεδιαστικά προγράμματα Optitex για δημιουργία πατρόν ,βελτιστοποίηση των διαδικασιών κοπής και σωματομετρία.
Εχω εργαστεί και εκανα την Πτυχιακή μου στην εταιρια Centrum de Moda στον τομέα των διαδικασιών παραγωγής πρώτης ύλης σε ετοιμο ενδυμα.
Πρίν ένα χρόνο ανοιξα στο Ν.Ηράκλειο Αττικής επιχείρηση με δραστηριότητες την κατασκευή έτοιμου ενδύματος, παραγγελίες ,επιδιορθώσεις και εμπορία.
Πρόσφατα μπήκαμε και στην αγορά του σιδερώματος για οικιακή χρήση.
Στον τόπο που ζω θέλω να προσφέρω γι' αυτό είμαι υποψήφια με τον αγωνιστή Αριστείδη Χατζησαββίδη στην ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ

ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου