Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

ΙΩΑΝΝΑ-ΖΩΗ ΖΕΛΕΛΙΔΟΥ


Ονομάζομαι Ζελελίδου Ιωάννα-Ζωή, γεννήθηκα το 1981 και κατοικώ στη Ν.Ιωνία. Είμαι ψυχολόγος, απόφοιτη του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με μεταπτυχιακό στη Σχολική Ψυχολογία. Έχω έντονη κοινωνική και φιλανθρωπική δράση, στο Κέντρο Ζωής, στήριξη σε φορείς και ασθενείς του AIDS, στον ΟΚΑΝΑ, ψυχολογική υποστήριξη σε χρήστες εξαρτησιογόνων ουσιών, συνοδός σε κατασκήνωση με ΑΜΕΑ. Έχω πάρει μέρος σε πολλά επιμορφωτικά προγράμματα του Ερυθρού Σταυρού για γονείς (Σχολή Γονέων) και ψυχικής υγείας με στόχο την πρόληψη από τις εξαρτησιογόνες ουσίες και την
καταπολέμηση της τοξικομανίας.

Είμαι έγγαμη και έχω ένα παιδί.

Αποφάσισα να προσφέρω στην πόλη που γεννήθηκα, με τις γνώσεις που απέκτησα για να βοηθήσω τον τόπο μου. Το ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ψηφοδέλτιο με επικεφαλής ένα πάρα πολύ δραστήριο άνθρωπο τον Αριστείδη Χατζησαββίδη, πολλούς νέους επιστήμονες, είναι η ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΚΑΙ Η ΕΛΠΙΔΑ για τον τόπο μας.

Tηλέφωνα επικοινωνίας: 2112260452 6937460757


ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου