Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

ΕΒΡΕΝΕΖΟΓΛΟΥ ΜΑΡΙΑ


   Ονομάζομαι Εβρενέζογλου Μαρία και είμαι 39 ετών. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Καλογρέζα, το ίδιο και ο πατέρας μου και έχω  και Ποντιακή καταγωγή. Είμαι νοσηλεύτρια, πτυχιούχος Σχολής Γραμματέων Διοίκησης και φοιτήτρια στο ΤΕΙ Αθήνας στο τμήμα Προσχολικής Αγωγής. Έχω ένα γιο 21 ετών. Από το 1994 είμαι πρόεδρος του Συλλόγου Ανέργων της Ν.Ιωνίας που ιδρύθηκε με πρωτοβουλία της ΟΒΕΣ και του Αριστείδη Χατζησαββίδη.
   Το όραμά μου για μια καλύτερη πόλη που μπορούμε να έχουμε, με ώθησε να δηλώσω συμμετοχή στο ανεξάρτητο ψηφοδέλτιο της ΠΑΚ. Θέλω να πιστεύω πως υπάρχουν ακόμα ιδεολόγοι και οραματιστές σαν εμένα που παρά τις δυσκολίες της εποχής και τη σήψη της πολιτικής ζωής, πιστεύουμε
ότι μπορούμε ακόμα να ανατρέψουμε το αρνητικό κλίμα και να δώσουμε τον καλύτερο εαυτό μας στην πόλη που ζούμε και αγαπάμε.
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 6977622659.

ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου