Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

ΔΑΜΙΑΝΟΣ ΤΣΙΓΚΑΝΟΣ




Γεννήθηκα στην Αθήνα στις 22 Μαΐου 1963.

Τα παιδικά κι εφηβικά χρόνια τα πέρασα με τους γονείς μου στην περιοχή των Ιλισίων. Από μικρή ηλικία συνδύασα σπουδές και εργασία.

Είμαι πτυχιούχος Διοίκησης Επιχειρήσεων της Ανωτάτης Βιομηχανικής Σχολής Πειραιά και από το 1984 εργάζομαι στην Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος, μετά από διαγωνισμό.

Υπηρέτησα τη στρατιωτική μου θητεία στο Πολεμικό Ναυτικό κι επέστρεψα στην Εθνική Τράπεζα, όπου εργάστηκα για 10 χρόνια σε διάφορα Καταστήματα του δικτύου και μετά τα υπόλοιπα 17 έτη μέχρι σήμερα, στη Διοίκηση της Τράπεζας και συγκεκριμένα στη Διεύθυνση Οργάνωσης, με εξειδίκευση στην Ανάλυση Επιχειρησιακών Συστημάτων. Παράλληλα, είμαι έκτακτος εισηγητής ενδοεπιχειρησιακής εκπαίδευσης,
πιστοποιημένος από το Ε.ΚΕ.ΠΙΣ.

Είμαι μέλος του Συλλόγου Υπαλλήλων της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος, της Ένωσης Πληροφορικών Ελλάδος και ιδρυτικό μέλος του Ασύρματου Μητροπολιτικού Δικτύου Αθηνών.

Είμαι εθελοντής αιμοδότης και δωρητής οργάνων.

Είμαι παντρεμένος με τη Μαρία Κουκά κι έχουμε δύο αξιολάτρευτα παιδιά στην ηλικία των 12 ετών σήμερα. Κατοικώ με την οικογένειά μου στη Νέα Ιωνία από το 2001, σε πολυκατοικία στην Οδό Δεμιρδεσίου κι έτσι έχω άμεση επαφή με τα τεκταινόμενα στο πολύπαθο Άλσος της Ομορφοκλησσιάς...

Παρακολουθώ τα πολιτικά δρώμενα και προσπαθώ, ως σκεπτόμενος πολίτης, να συμμετέχω όσο μπορώ στην προώθηση της αριστερής ιδεολογίας, χωρίς κομματικούς εναγκαλισμούς και δεσμεύσεις.

Οι κυριότερες ασχολίες στον ελεύθερο χρόνο μου είναι η τεχνολογία, το διαδίκτυο, τα ταξίδια, το αυτοκίνητο, η μουσική, ο αθλητισμός και η Α.Ε.Κ.!

Τηλέφωνο επικοινωνίας: 6936548328.

Περισσότερες πληροφορίες για μένα και την κοινωνική μου δράση, μπορείτε να δείτε εδώ: http://dti4neaionia.blogspot.com/



ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου