Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

ΦΑΚΙΡΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ



   Ονομάζομαι Φακιρίδης Βασίλειος του Χαραλάμπους. Γεννήθηκα στην Αθήνα στο Ηράκλειο Αττικής στις 2-1-1969. Προέρχομαι από οικογένεια Μικρασιατών και ο πατέρας μου  είναι ο πατήρ Χαράλαμπος που ιερουργούσε στον ιερό ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου (Παναγίτσα) στα Πευκάκια.
   Τελείωσα το Γενικό Λύκειο Ηρακλείου το 1986. Πτυχίο οδοντιατρικής σχολής το 1992. Μεταπτυχιακό 1992-1995.
   Υπηρέτησα ως οδοντίατρος και ελεγκτής οδοντίατρος κατά την Στρατιωτική θητεία μου στην Αεροπορία από 1996-1998.
   Είμαι πατέρας 2(δύο) ανήλικων τέκνων.  Ασκώ το επάγγελμα του οδοντίατρου στη Ν.Ιωνία στην οδό Ταγματάρχου Βελισσαρίου 3. Παράλληλα είχα ασχοληθεί
στην ολυμπιάδα και στην παραολυμπιάδα ως οδοντίατρος και ως ιατρός Ντόπινγκ.
   Έχω δουλέψει στην Αγ.Όλγα ως οδοντίατρος αφιλοκερδώς. Έχω λάβει μέρος σε πολλές επιστημονικές ημερίδες και συνέδρια. Ασχολούμαι με το μπάσκετ. Δραστηριοποιούμαι με διάφορα δημοτικά θέματα-προβλήματα του τόπου και θέλω να προσφέρω όσο το δυνατό μπορώ  περισσότερα για ένα καλύτερο αύριο.     Τηλέφωνα επικοινωνίας: 2102754845  6945052526.

ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου