Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

ΣΤΕΛΛΑ ΚΟΚΟΤΖΗ



     Γεννήθηκα, μεγάλωσα και συνεχίζω να ζω στη Ν.Ιωνία. Είμαι επιχειρηματίας, παντρεμένη με δύο παιδιά, με μεγάλη κοινωνική και πολιτική δραστηριότητα, χρόνια τώρα διατελώ ενεργό μέλος στα κοινά της Ν.Ιωνίας. Υπήρξα έξι ολόκληρα χρόνια Γενική Γραμματέας στο Σύλλογο Γονέων και κηδεμόνων των Γυμνασίων  και Λυκείων της περιοχής μας. Ήμουν επίσης μέλος της σχολικής επιτροπής για το αντίστοιχο χρονικό διάστημα. Η μεγάλη μου αγάπη και ευαισθησία προς τα ζώα με ώθησε να προβώ σε ενέργειες για την ίδρυση
της Φιλοζωικής Οργάνωσης του Δήμου της Ν.Ιωνίας (ΦΟΝΙ ), στην οποία εκτός από ιδρυτικό μέλος υπήρξα ταμίας και τώρα είμαι Αντιπρόεδρος. Είμαι άνθρωπος δραστήριος με διάθεση, στόχους και όραμα.
    Η Ν.Ιωνία είναι το σπίτι μου, η οικογένειά μου, το παρελθόν μου, το παρόν και το μέλλον. Έχω βιώσει από μικρό παιδί, πολλές χαρές και λύπες στις γειτονιές της.  Παντρεύτηκα και δημιούργησα στη γειτονιά μου. Δούλεψα σκληρά μαζί με τον σύζυγό μου και τα παιδιά μου και καταφέραμε να δημιουργήσουμε μια όμορφη οικογενειακή επιχείρηση.
   Ανταποκρίθηκα αμέσως στην πρόσκληση του υποψήφιου Δημάρχου Αριστείδη Χατζησαββίδη να θέσω υποψηφιότητα στις επόμενες δημοτικές εκλογές, γιατί πιστεύω ότι έχω τη δύναμη ,τη θέληση και την εμπειρία να συνεισφέρω στην αντιμετώπιση των μεγάλων αλλά και μικρών καθημερινών προβλημάτων του Δήμου μας, διαθέτοντας όσο χρόνο χρειαστεί για το σκοπό αυτό.
   Παράλληλα δεσμεύομαι απέναντί σας να συνεχίσω με την ίδια πίστη και διάθεση το έργο μας για την προστασία, φροντίδα και περίθαλψη των αδέσποτων ζώων. Επίσης όντας μέλος μουσικής οικογένειας έχω την εμπειρία, τη διάθεση και το όραμα να συμβάλω στην ανάπτυξη των πολιτιστικών πραγμάτων του Δήμου μας.
   Τέλος ως μητέρα δεσμεύομαι απέναντι σ’ όλες τις εργαζόμενες μητέρες να πράξω ότι είναι δυνατόν από την πλευρά του Δήμου για τη διευκόλυνσή τους στη φύλαξη και παιδαγωγική ψυχαγωγία των παιδιών τους τις ώρες που οι ίδιες εργάζονται.
   Μαζί μπορούμε να τα καταφέρουμε!
Tηλέφωνα επικοινωνίας: 2102793706  6972577607.


ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου