Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

ΤΖΕΡΕΦΟΣ ΚΩΣΤΑΣ


   Γεννήθηκα στην Αθήνα από πατέρα Λάκωνα και μητέρα Ιωνιώτισσα με καταγωγή από την Σμύρνη. Είμαι έγγαμος και έχω ένα γιό που πέτυχε φέτος στο Βιολογικό Αθήνας. Διδάσκω Φυσικές Επιστήμες στο Λύκειο και κατά την ενασχόληση μου με τα κοινά έχω εκλεγεί Συνοικιακός Σύμβουλος. Στον συνδικαλιστικό τομέα γραμματέας στην ΕΛΜΕ Δυτικής Αθήνας και σύνεδρος στην ΟΛΜΕ.
   Το περιεχόμενο της συμμετοχής μου στις Δημοτικές εκλογές είναι η θέληση μου να προσφέρω στη βελτίωση της καθημερινότητας των Δημοτών της ιστορικής και γεμάτης προβλήματα πόλης μας.

Τηλέφωνο επικοινωνίας: 2102587073

9 σχόλια:

  1. κανε μπανιο ρε απλητε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κατουρα λιγο τσιγγανε προιστορικε πιθυκε μην γαμας μονο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τζερεφος σημαινει φως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπερα εισαι ατριχος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ αυτές οι τρίχες στο στήθος με τρελαίνουν τόσο πολυυυύ ������ θέλω να κολυμπήσω στην ζούγκλα μέχρι να μυρίζω μόνο την ύπαρξη σου ��������������������������

    ΑπάντησηΔιαγραφή