Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

ΙΩΑΝΝΑ ΡΟΥΣΑΚΗ


Ονομάζομαι Ρουσάκη Ιωάννα και γεννήθηκα στον Περισσό, όπου και κατοικώ εδώ και 25 χρόνια από γονείς χρόνια δημότες της Νέας Ιωνίας. Αποφοίτησα από το 6ο Ενιαίο Λύκειο Νέας Ιωνίας και αφού έδωσα πανελλαδικές εξετάσεις πέρασα στο τμήμα Διοίκησης Μονάδων Υγείας και Πρόνοιας του Τ.Ε.Ι. Αθηνών. Τελειώνοντας τις σπουδές μου εκεί, έχω ήδη ξεκινήσει την φοίτησή μου στο Μεταπτυχιακό τμήμα του Πανεπιστημίου Πειραιώς με αντικείμενο την Διοίκηση της Υγείας.

Το έντονο αίσθημα προσφοράς προς τον Δήμο τον οποίο μεγάλωσα καθώς και η συναίσθηση κοινωνικής ευθύνης είναι τα κίνητρα που με οδήγησαν στην ενασχόλησή μου με τα κοινά. Η συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο της Παράταξης Ανεξάρτητου Κινήματος (Π.Α.Κ.), με υποψήφιο Δήμαρχο τον Αριστείδη Χατζησαββίδη, αποσκοπεί στην δραστηριοποίηση μου στα κοινά και την προσφορά μου στην πόλη μας.

Τηλέφωνα επικοινωνίας: 2102531471 6937134337.


ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου