Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΟΥ


 Θουκυδίδης Π. Ιωάννου Δρ Ιστορίας, Καθηγητής, Συγγραφέας Γεννήθηκα στην Κύπρο. Τα τελευταία 25 χρόνια μένω μόνιμα στη Νέα Ιωνία. Είμαι πτυχιούχος της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών και πραγματοποίησα μεταπτυχιακές σπουδές στην Ιστορία και στα Παιδαγωγικά στην Ελλάδα και στη Γαλλία. Έλαβα Διδακτορικό Δίπλωμα στην Ιστορία και Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στα Παιδαγωγικά. Δίδαξα στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και διετέλεσα επί σειρά ετών Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων. Υπηρέτησα επίσης ως ειδικός επιστήμονας στο Υπουργείο Παιδείας (ΥΠΕΠΘ) σε θέματα Παιδείας Ομογενών, Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, Ευρωπαϊκής Ένωσης και Διεθνών Εκπαιδευτικών Σχέσεων. Διετέλεσα μέλος της Ομάδας Σύνταξης Προγραμμάτων Σπουδών του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου
και συνεργάστηκα με Ελληνικά Πανεπιστήμια για την παραγωγή διδακτικού υλικού. Έλαβα μέρος σε Διεθνή Επιστημονικά Συνέδρια και δημοσίευσα μεγάλο αριθμό μελετών. Είμαι συγγραφέας Επιστημονικών Συγγραμμάτων (Διδάσκοντας Ιστορία, εκδ. Ατραπός 2001, Παιδαγωγικά, εκδ. Ατραπός 2008 κ.ά.) και Σχολικών Βιβλίων (Ιστορία Β΄ τάξης Ενιαίου Λυκείου, Ιστορία Β΄ τάξης Γυμνασίου). Διδάσκω Ιστορία και Παιδαγωγικά σε Πανεπιστήμια. Τα τελευταία χρόνια εργάζομαι στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Γνωρίζω άριστα δύο ξένες γλώσσες, την Αγγλική και τη Γαλλική. Η ενασχόλησή μου με τις ανωτέρω δραστηριότητες, η άμεση επικοινωνία μου με τα περισσότερα κράτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης καθώς και το ενδιαφέρον μου για την οργάνωση και τη λειτουργία της Αυτοδιοίκησης στην Ευρώπη, ώστε να θεωρήσω καθήκον και ταυτόχρονα υποχρέωσή μου να βοηθήσω τον τόπο μου. Για τους λόγους αυτούς, αγαπητές συνδημότισσες και αγαπητοί συνδημότες, δεν μπορούσα να αρνηθώ την πρόσκληση και συνάμα πρόκληση ενός έντιμου και επιτυχημένου στελέχους της αυτοδιοίκησης, του αγαπητού φίλου Αριστείδη Χατζησαββίδη, για να συνδράμω και εγώ, στον επαναπροσδιορισμό του ρόλου της Αυτοδιοίκησης προς όφελος της τοπικής κοινωνίας. Σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο κόσμο και σε μια παγκοσμιοποιημένη οικονομία της αγοράς μόνο με κοινωνική ευαισθησία, εργατικότητα και εντιμότητα μπορούμε να αναζητήσουμε από κοινού λύσεις στα ποικίλα προβλήματα που μας ταλανίζουν. Με την υποψηφιότητά μου δεν αποβλέπω στην εκπλήρωση οποιασδήποτε φιλοδοξίας αλλά όραμά μου είναι να μετασχηματίσω την ακαδημαϊκή και ευρωπαϊκή εμπειρία μου σε πράξη και να συμβάλω στον ουσιαστικό εκσυγχρονισμό της τοπικής αυτοδιοίκησης. Τηλέφωνο επικοινωνίας: 6974809608. ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου