Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

ΠΙΤΖΑ-ΤΣΙΟΤΡΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ


   Γεννήθηκα στη Ν.Ιωνία στις 20-11-1969. Οι γονείς μου (Γιασεμή-Παναγιώτης) είναι δημότες στο Δήμο της Ν.Ιωνίας από το 1957. Έχω δύο αδέλφια τον Κώστα και τον Δημήτρη. Είμαι απόφοιτη Γενικού Λυκείου. Είμαι παντρεμένη με τον Τσιότρα Νίκο και με τη βοήθεια του θεού δημιουργήσαμε μια υπέροχη οικογένεια που αποτελείται από έξι παιδιά.
   Ήμουν μέλος του Συλλόγου Ανέργων της Ν.Ιωνίας και η συνεχής επιμονή μου να ανανεώνω την κάρτα ανεργίας μου και η πολυτεκνία
μου είχαν σαν αποτέλεσμα να διοριστώ ως δικαστικός επιμελητής στην Εισαγγελία Αθηνών.
   Είμαι επικοινωνιακή με τους ανθρώπους, προσπαθώ όσο μπορώ να βοηθάω όσους έχουν ανάγκη και να τους λύνω τα προβλήματα που τους απασχολούν. Όλοι μαζί πρέπει να συνεισφέρουμε για μια πόλη καθαρή, με περισσότερες παιδικές χαρές, με ανθρώπους αληθινούς, χωρίς ψεύτικους χαρακτήρες, να υπάρχει συνεννόηση, αγάπη, υγεία και ειρήνη γιατί ο Θεός είναι δίπλα μας και ο ένας χρειάζεται τον άλλο από τον πιο μικρό ως τον πιο μεγάλο.
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 2102774486

ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου